Hoi Canada!

16 mei 2018 - Niagara Falls, Canada

Hey lieve mensen.

We zijn op dit moment in ons hotel in Ontario, Canada. Het is hier nu 21.53 en we komen net uit een 'all you can eat' sushirestaurant gerold. Ja, gerold, want na zoveel eten konden we niet meer lopen. Oke, misschien was het meer waggelen wat we deden. Hoe dan ook, het was lekker.

Vanmiddag waren we bij de Niagara Falls. Het in één woord beschrijven gaat me niet lukken, wel in meerdere woorden: prachtig, adembenemend en indrukwekkend. Wat een water, wat een kracht! Er zijn twee watervallen -- één 'kleinere' (deze staat officieel in Amerika en heet dan ook American Falls) en verderop de grootste (Horseshoe Falls, oftewek hoefijzer, omdat hij die vorm heeft), die loopt in een halve cirkel. Bijna 700 meter breed en 54 meter hoog. Echt prachtig, van zowel bovenaf als vanaf de boot die er heen vaart. Je wordt trouwens op zo'n boot wel echt zeiknat, want zodra de boot nadert bij de tweede waterval, is het net alsof je midden in een regenbui komt!

Gisteren mag ik zeker niet overslaan. Toen bezochten we een National Park bij Corning, namelijk het Watkins Glen State Park. Een waanzinnig mooi gebied met heel veel watervallen en heel veel grotten. Smalle riviertjes, kleine beekjes, enorme watervallen -- je vindt het allemaal in dit park. We liepen de Gorge trail, deze is ongeveer 3 kilometer lang. Je loopt er prachtig en kan niet anders dan elke keer stoppen om een foto te maken en van het uitzicht te genieten.

Ik ga nu alle foto's toevoegen aan de juiste albums, dus neem daar zeker nog even een kijkje! Ook heb ik *eindelijk* de foto's van Times Square aan een album toegevoegd, dus die kunnen jullie ook bekijken.

Morgen verlaten we Canada weer en rijden we naar Sandusky in Ohio. Dat wordt een rit van 5 uur, bleh! We duiken nu allebei in bed. Tot snel!

Liefs Evelien en Michel

1. Klazien:
    17 mei 2018
    Wat geweldig dat jullie zo genieten van alles.
    En die foto's van de wandeling in Watkins enz. Park zijn FANTASTIC.
    Super dat jullie dit samen beleven en blijf vooral genieten 😘😘
  2. Sharon:
    24 mei 2018
    Jeetje, wat cool allemaal! Wat een leuke foto’s...en Eef heeft een geitje geknuffeld...hihihi! Lekker verdergaan met genieten, lieverds! ❤️
  3. Nicole:
    26 mei 2018
    Geweldige foto's weer.
    Leuk om zo mee te genieten van jullie geweldige reis 😍
    Liefs xxxx